قفسه بندی راک

قفسه بندی راک یک سیستم قفسه نگهدارنده مواد است که برای ذخیره محصولات و مواد روی پالت ها در ردیف های افقی و در سطوح مختلف طراحی شده است. قفسه بندی راک از تیرهای متقاطع افقی تشکیل شده است که به قاب های عمودی متصل می شوند.
 استفاده از قفسه راک باعث می شود تا بتوانیم از فضای افقی که داریم نهایت استفاده را داشته باشیم .استحکام و مقاومت قفسه بندی راک یکی از مهمترین ویژگی این نوع محصول می باشد .البته لازم به ذکر می باشد که این نوع قفسه به قفسه فروشگاهی نیز شباهت هایی را دارا می باشد .

قفسه بندی راک

قفسه بندی راک امکان بهره گیری از ماشین آلات را در انبار برای تخلیه یا گذاشتن بار آسان می کند. به کمک ماشین آلات می توان در مدت زمان کمتری وزن و حجم بیشتری از مواد و کالا را جابجا کرد. به این طریق قادر می شویم در یک زمان مشابه حجم کار بیشتری را انجام دهیم.در نتیجه زمان باقیمانده به سایر امور اختصاص خواهد یافت. و این به معنی استفاده بهینه از زمان است. همچنین قفسه بندی راک یکی از ویژگی هایی که برای انبار ایجاد خواهد کرد اینست که سرعت حرکت را در انبار تسریع خواهد بخشید و با نظم ایجاد شده در طبقه بندی اقلام موجود و کد بندی آنها می توان در کمترین زمان ممکن آنها دسترسی یافت. لوازم جانبی اختیاری مانند عرشه سیم ، محافظ ستون ، فاصله ردیف ، سطل انبار ، محافظ رك و محافظ ایمنی اغلب علاوه بر قفسه پالت بر حسب نیاز از سنگین تا سبک خریداری می شوند. کیت ها همچنین یک جایگزین محبوب هستند ، زیرا آنها شامل تمام قسمت های سازنده برای تشکیل واحدهای استارت یا اضافه کردن واحدها هستند. ظرفیت کیت متفاوت است و برای تهیه قفسه های انبار برای قفسه های سبک ، کار متوسط و سنگین انبار در دسترس است.
بخش رك پالت از طاقهای افقی و سطح چند پرتو ساخته شده است كه غالباً از عرشه های سیم در بالای تیرهای مرحله ای تشکیل شده استفاده می كنند. این پیکربندی سطح قفسه بندی سیم را ایجاد می کند که می تواند برای چیدن قفسه مورد استفاده قرار گیرد و سیستم ذخیره سازی انبار را برای استفاده از پالت های مواد اولیه ساخته شده در اختیار کاربران قرار می دهد.

قفسه بندی راک
قطعات سیستم قفسه بندی راک:
اجزای اصلی بکار رفته در سیستم قفسه بندی راک رکاب پالت ، فریم ها و تیرهای به سمت بالا یا تیرهای متقاطع هستند. بالابرها و ستون ها بسیار قابل تنظیم هستند و در اندازه های مختلفی ارائه می شوند تا تقریباً در هر نوع فضای ذخیره سازی جای بگیرند.
این نوع قفسه بندی در انبار های قطعات یدکی ، ابزار ها و ... استفاده می گردد . در زمان استفاده از قفسه راک دیگر نگران وزن بار ها نباشید ، طراحی این نوع قفسه ها ، برای بار های سنگین مناسب می باشد .
همچنین برای راحتی به طبقه های مختلف قفسه ها می توان از پلکان ها و یا بالابر ها استفاده کرد .

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه قفسه بندی فلزی می باشد .
طراحی سایت : ایران طراح
( کسب امتیاز )